Najczęściej zadawane pytania

Sparsh FAQ

1 . Zamówienie nie zostało opłacone, co dalej?

W takiej sytuacji możliwe jest ponowienie płatności. Jeśli z jakichś powodów zamówienie nie zostało opłacone, otrzymają Państwo maila z linkiem do bezpiecznego dokończenia zamówienia, gdzie można dokonać transakcji.

2 . Czy mogę skorygować błędne dane po złożeniu zamówienia lub anulować zamówienie?

Wszystko zależy od aktualnego postępu złożonego zamówienia. Nie na każdym etapie realizacji Państwa zamówienia zmiany są możliwe. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres [email protected] w możliwie jak najkrótszym czasie po złożeniu zamówienia.

3 . Jak skorzystać z kodów promocyjnych?

Po osiągnięciu odpowiedniej kwoty zamówienia, należy wpisać kod promocyjny w podsumowaniu koszyka i w celu jego aktywacji kliknąć przycisk „ZASTOSUJ ZNIŻKĘ”. Produkt gratisowy zostanie automatycznie dodany do zamówienia, a naliczony rabat będzie widoczny w podsumowaniu. Kody rabatowe wraz z mechanizmem znajdą Państwo na stronie: Sprawdź pozostałe gratisy z kodami rabatowymi

4 . Dlaczego nie mogę przejść do okienka „zapłać”?

Po przejściu do kasy, pod opcją „wybory metody dostawy” prosimy kliknąć na czarnym okienku opcję „kontynuuj”, uzupełnić dane, a następnie zaakceptować regulamin.

5 . Jakie są koszty dostawy? Od jakiej kwoty dostawa jest darmowa?

Koszt dostawy przy płatności z góry DPD Pickup wynosi 10,99 zł, przy płatności z góry Orlen Paczka wynosi 10,99 zł, przy płatności z góry paczkomat InPost wynosi 12,99 zł, przy płatności z góry kurier DPD wynosi 13,99 zł. Płatność przy odbiorze (kurier DPD) to koszt 14,99 zł. Mogą Państwo również skorzystać z darmowej dostawy DPD Pickup po przekroczeniu progu zakupowego 199 zł - dla zalogowanych Klientów.

6 . Jak mogę sprawdzić status przesyłki?

W momencie nadania paczki, otrzymają Państwo na adres e-mail podany przy zamówieniu numer przesyłki oraz link do śledzenia realizacji dostawy na stronie przewoźnika. 

7 . Jak długo przesyłka oczekuje w paczkomacie InPost?

Przesyłka oczekuje na odbiór w paczkomacie InPost przez 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości SMS lub e-mail. Jeżeli posiadają Państwo aplikację InPost, można odpłatnie wydłużyć termin odbioru przesyłki.

8 . Po złożeniu zamówienia dostałam/-em informację, że zamówiony produkt jest niedostępny, dlaczego?

Staramy się, aby nasza oferta była na bieżąco aktualizowana. Czasami jednak ma miejsce sytuacja, w której mamy na stanie mniej produktów gotowych do wysłania, niż informuje nas system sklepu (na przykład z powodu przypadkowego zniszczenia produktu w magazynie).

9 . Czy po złożeniu zamówienia, mogę zmienić produkt, który zakupiłam/-em?

Niestety nie ma możliwości zmiany zamówieniu po jego złożeniu. Przypominamy jednak, że na zwrot przesłanych produktów bez widocznych śladów użytkowania mają Państwo 14 dni, licząc od daty dostarczenia ich pod wskazany adres.

10 . Jak mogę zwrócić lub wymienić zamówiony produkt?

Produkty zamówione przez Internet można zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwracane produkty muszą posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia. Nie mogą nosić śladów użytkowania. Należy je odsyłać na adres:

OMNIPACK sp. z o. o.

ALEJA KATOWICKA 66

05-830 NADARZYN

bud. DC04 rampa 40



Prosimy również o wysłanie wiadomości na adres [email protected], zawierającej kopię formularza zwrotu oraz potwierdzenie nadania paczki. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest TUTAJ.

11 . Otrzymałam/-em uszkodzony produkt, co dalej?

Wszystkie reklamacje przyjmujemy mailowo na adres: [email protected]. W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu uszkodzenia i wysłanie zdjęcia reklamowanego produktu.

12 . Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?

W przypadku zwrotu całego zamówienia zwracamy całość kosztu zarówno za zamówione produkty, jak również koszt dostawy. Jeśli zwracana jest tylko część produktów, zwracamy pieniądze tylko za te produkty. Szczegóły dostępne są w regulaminie.

13 . W odebranej paczce brakuje produktów lub znajdują się w niej produkty inne niż zamówione. Jak złożyć reklamację?

Wszystkie reklamacje przyjmowane są mailowo. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected]. Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz opisanie zaistniałej sytuacji – których produktów brakuje oraz co jest niezgodne z zamówieniem.

14 . Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

Na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

15 . Zamówienie zostało anulowane i nie otrzymałam/-em zwrotu środków na konto.

Jeśli zamówienie zostało anulowane i środki nie zostały pobrane z konta Kupującego, a jedynie zablokowane, zwrot powinien nastąpić automatycznie. Jeśli nie otrzymali Państwo zwrotu środków, należy skontaktować się z PayU – jest to proces niezależny od nas i nie mamy na niego wpływu.

16 . Jak anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie proszę skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przez livechat. Można anulować zamówienie tylko wtedy, gdy nie jest jeszcze w trakcie realizacji (nie zostało jeszcze skompletowane).

17 . W jaki sposób uzyskać rabat za zapis do newslettera?

Jeśli chcą Państwo być na bieżąco informowani o zbliżających się promocjach i nowościach, prosimy o zapisanie się do newslettera. Na powitanie otrzymają Państwo unikalny kod rabatowy obniżający produkty nieprzecenione o 20%.

18 . Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?

Zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta. Zapisując się do newslettera uzyskują Państwo dostęp do informacji o nowościach oraz promocjach, dostępnych w naszym sklepie.

19 . Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?

Nie ma konieczności rejestracji przed złożeniem zamówienia, jednak posiadanie konta daje szereg korzyści. Między innymi pozwala zaoszczędzić cenny czas przy realizacji kolejnych zakupów. W przypadku założenia konta, adres rozliczeniowy zapisze się w systemie, a przy kolejnym zamówieniu nie będzie potrzeby wpisywać go ręcznie. W zakładce „moje konto” znajdą Państwo całą historię swoich zakupów oraz na bieżąco będą mogli śledzić statusy realizacji zamówień.

20 . Czy kosmetyki Eveline Cosmetics są testowane na zwierzętach?

Kosmetyki produkowane przez firmę Eveline Cosmetics nie są testowane na zwierzętach oraz nie są sprzedawane do krajów, wymagających takich testów. Marka posiada certyfikat Cruelty Free oraz certyfikat Stowarzyszenia Kosmetyki Bez Okrucieństwa. Dodatkowo coraz więcej miejsca w naszej ofercie produktowej zajmują kosmetyki wegańskie, wegetariańskie oraz naturalne, które posiadają w składzie ponad 95% składników pochodzenia naturalnego.

21 . Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

Prawdopodobnie starają się dodać Państwo do koszyka produkt, który ma różne warianty np. kolorystyczne. Wystarczy wybrać intersujący Państwa kolor i wtedy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Drugą przyczyną jest niedostępność danego produktu.

22 . Dlaczego produkt ma status „Niedostępny”?

Produkty mogą być niedostępne ze względu na chwilowy brak w magazynie lub całkowite wyprzedanie produktu. Jeśli są Państwo zainteresowani dostępnością konkretnego produktu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez livechat lub pod adresem [email protected]

23 . Czy Eveline Cosmetics ma swój sklep internetowy w Niemczech?

Marka Eveline Cosmetics dostępna jest w Niemczech, oferując dla klientów pełną gamę asortymentu w oficjalnym sklepie internetowym dostępnym pod adresem: https://de.eveline.eu/.

24 . Czy Eveline Cosmetics ma swój sklep internetowy w Ukrainie?

Marka Eveline Cosmetics dostępna jest w Ukrainie, oferując dla klientów pełną gamę asortymentu w oficjalnym sklepie internetowym dostępnym pod adresem: https://eveline.ua/.

Mam inne pytanie…

 

Zachęcamy do skorzystania z naszego livechatu lub skontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected]

Zapisz się, aby otrzymać powiadomienie, gdy ten produkt będzie ponownie dostępny w magazynie.