Zwroty i reklamacje

Produkty zamówione na eveline.pl mogą Państwo zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

Zwracane produkty:

  • muszą posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia
  • nie mogą nosić śladów użytkowania


Produkty wraz z formularzem zwrotu prosimy odesłać na adres:

OMNIPACK sp. z o. o.

ALEJA KATOWICKA 66

05-830 NADARZYN

bud. DC04 rampa 40


Prosimy Państwa również o jednoczesne wysłanie wiadomości na adres [email protected], zawierającej kopię formularza zwrotu oraz potwierdzenie nadania paczki. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest >>TUTAJ<<.


Zwrot kosztów:

 

  • W przypadku zwrotu całego zamówienia otrzymują Państwo zwrot kosztów zarówno za zamówione produkty, jak również koszt dostawy
  • Jeśli odsyłają Państwo część zamówienia, zwracamy pieniądze tylko za zwrócone produkty

 

Szczegóły dostępne są w regulaminie dostępnym >>TUTAJ<<.


Reklamacje:

 

Wszystkie reklamacje przyjmowane są mailowo. Prosimy Państwa o kontakt mailowy na adres [email protected]

 

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • numer zamówienia
  • opis zaistniałej sytuacji – których produktów brakuje lub co jest niezgodne z zamówieniem

 

Na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.