Zwroty i reklamacje

Produkty zamówione na eveline.pl mogą Państwo zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Zwracane produkty:

  • muszą posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia
  • nie mogą nosić śladów użytkowania

Produkty wraz z formularzem zwrotu prosimy odesłać na adres:

EVELINE COSMETICS
ALEJA KATOWICKA 66
05-830 NADARZYN
rampa nr 18

Prosimy Państwa również o jednoczesne wysłanie wiadomości na adres sklep@eveline.com.pl, zawierającej kopię formularza zwrotu oraz potwierdzenie nadania paczki. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest >>TUTAJ<<.

Zwrot kosztów

  • W przypadku zwrotu całego zamówienia otrzymują Państwo zwrot kosztów zarówno za zamówione produkty, jak również koszt dostawy
  • Jeśli odsyłają Państwo część zamówienia, zwracamy pieniądze tylko za zwrócone produkty

Szczegóły dostępne są w regulaminie dostępnym >>TUTAJ<<.

Reklamacje

Wszystkie reklamacje przyjmowane są mailowo. Prosimy Państwa o kontakt mailowy na adres sklep@eveline.com.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • numer zamówienia
  • opis zaistniałej sytuacji – których produktów brakuje lub co jest niezgodne z zamówieniem

Na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.