Zwroty i reklamacje
Produkty zamówione na eveline.pl mogą Państwo zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Zwracane produkty:
- muszą posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia
- nie mogą nosić śladów użytkowania
Produkty wraz z formularzem zwrotu prosimy odesłać na adres:
EVELINE COSMETICS
ALEJA KATOWICKA 66
05-830 NADARZYN
rampa nr 18
Prosimy Państwa również o jednoczesne wysłanie wiadomości na adres sklep@eveline.com.pl, zawierającej kopię formularza zwrotu oraz potwierdzenie nadania paczki. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest >>TUTAJ<<.
Zwrot kosztów
- W przypadku zwrotu całego zamówienia otrzymują Państwo zwrot kosztów zarówno za zamówione produkty, jak również koszt dostawy
- Jeśli odsyłają Państwo część zamówienia, zwracamy pieniądze tylko za zwrócone produkty
Szczegóły dostępne są w regulaminie dostępnym >>TUTAJ<<.
Reklamacje
Wszystkie reklamacje przyjmowane są mailowo. Prosimy Państwa o kontakt mailowy na adres sklep@eveline.com.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
- numer zamówienia
- opis zaistniałej sytuacji – których produktów brakuje lub co jest niezgodne z zamówieniem
Na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.